Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
خطة مقترحة للثقافة التسويقية لتوسيع قاعدة ممارسة رياضة كرة اليد /
المؤلف
فهمي، مصطفى قمر الدولة السيد
هيئة الاعداد
باحث / مصطفى قمر الدولة السيد
مشرف / أحمد محمد السيد القط
مشرف / أحمد محمد على شحاته
مشرف / أحمد محمد يسن على
الموضوع
الـتربية الريــاضية الـتربية البدنية
تاريخ النشر
2024
عدد الصفحات
113ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
علم النفس الرياضي
تاريخ الإجازة
1/1/2024
مكان الإجازة
جامعة بنها - كلية التربية الرياضية - الادارة الرياضية
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 145

from 145

المستخلص

The sports field is considered the most important field for real investment of human wealth, as it contains many educational processes with saturated trends and aspects, which aim to raise generations to enrich all areas of life. Activity represents an engine that transforms the individual’s latent human energy into productive energy. The sports field is distinguished over all other fields in that it is a field Interaction and practice that revolves around modifying the behavior of the human being in the desired direction and creating a good citizen by creating an appropriate climate and forming positive attitudes among individuals towards the society in which they live.